adres biura
ul. Śląska 53/lok. A 401A, Gdynia

Zasady wynagradzania

Zapraszam do kontaktu

Wynagrodzenie kancelarii ustalane jest indywidualnie w ramach następujących systemów wynagradzania:

  • Ryczałtowe - wynagrodzenie jest z góry ustalane za prowadzenie określonej sprawy przed sądem lub wykonanie określonej czynności (np. sporządzenie opinii prawnej, projektu umowy). W przypadku spraw sądowych ustalane jest z reguły osobno za postępowanie przed sądem I instancji i postępowanie apelacyjne; nie obejmuje wynagrodzenia za stawiennictwo przed sądem na rozprawie.
  • Godzinowe - stosowane najczęściej we współpracy z Klientami biznesowymi, ustalane jako iloczyn stawki godzinowej i czasu wykonania określonych czynności (spotkań z Klientem, prowadzenia negocjacji, sporządzania opinii). Po zakończeniu świadczenia usług Klient wraz z fakturą otrzymuje szczegółowe zestawienie czasu pracy z rozliczeniem na poszczególne czynności.
  • Stałe - stosowane w przypadku stałej obsługi prawnej, ustalane jest w stawce miesięcznej, w ramach której Klient ma do dyspozycji określoną ilość czasu pracy prawnika w miesiącu, stawka jest ustalana indywidualnie - jej wysokość zależy od zadeklarowanej przez Klienta ilości czasu pracy i jest niższa od stawki stosowanej w systemie godzinowym.

Kontakt telefoniczny i wstępna rozmowa o sprawie nic nie kosztuje. Koszt porady prawnej, obejmującej analizę dokumentacji Klienta i spotkanie z Klientem, wynosi ok. 200 zł. Koszt ten zalicza się na wynagrodzenie za prowadzenie sprawy, jeśli zostanie ona powierzona Kancelarii.

Adwokat nie jest od tego,
żeby klienta osądzać.
Naszym zadaniem
jest mu pomagać
.

John Grisham

Doświadczenie

Wieloletnia praktyka w trójmiejskich kancelariach prawnych pozwoliła mi zapoznać się z szeroką gamą spraw, z którymi mierzą się Klienci indywidualni jak i Przedsiębiorcy. Nie raz zaskakiwało mnie jak wiele może zyskać Klient zgłaszający się w porę po poradę prawną. Zdobyte doświadczenie pozwala mi kierować do Państwa ofertę profesjonalnej pomocy prawnej w wielu dziedzinach.

Zaufanie

Kiedy Klient powierza mi swoje sprawy, uważam to za dowód najwyższego zaufania. Dlatego też dokładam wszelkich starań, aby prowadzić Jego sprawy rzetelnie, w satysfakcjonujący dla Klienta sposób.

Komunikacja

Dobra wymiana informacji między adwokatem a Klientem jest kluczowa dla osiągnięcia najlepszych efektów w prowadzonych sprawach. Szczególną uwagę przykładam do tego, aby Klient rozumiał swoją sytuację. Zawsze pozostaję w kontakcie.

Zaangażowanie

Każdą sprawę analizuję indywidualnie, starając się rozpoznać sytuację w możliwie najszerszym kontekście. We współpracy z Klientem przygotowuję zarówno rozwiązania doraźne, jak i przyszłościowy plan działania.