adres biura
ul. Śląska 53/lok. A 401A, Gdynia

Odszkodowania

Dział zajmujący się uzyskiwaniem odszkodowania i zadośćuczynienia za wypadki komunikacyjne, wypadki przy pracy, błędy w sztuce.
Zapraszam do kontaktu

W przypadku powstania uszczerbku w majątku na skutek działań osoby trzeciej można domagać się wypłaty odszkodowania. Bardzo często dotyczy to spraw związanych z wypadkami komunikacyjnymi, wypadkami przy pracy lub błędami w sztuce różnych usługodawców.

  • uzyskiwanie świadczeń odszkodowawczych od osób fizycznych jak i ubezpieczycieli na rzecz poszkodowany z tytułu różnych zdarzeń, reprezentacja w postępowaniach przedsądowych i sądowych
  • pomoc w uzyskaniu zadośćuczynienia dla osób, którym wyrządzono szkodę niemajątkową, związaną z bólem fizycznym lub cierpieniem psychicznym jak np. uszkodzenie ciała, uszczerbek na zdrowiu, pozbawienie wolności
  • porady prawne w zakresie odszkodowań, negocjacje przedprocesowe, zgromadzenie dokumentacji i przygotowanie porozumienia z ubezpieczalnią, reprezentacja w procesach sądowych

Adwokat nie jest od tego,
żeby klienta osądzać.
Naszym zadaniem
jest mu pomagać
.

John Grisham

Doświadczenie

Wieloletnia praktyka w trójmiejskich kancelariach prawnych pozwoliła mi zapoznać się z szeroką gamą spraw, z którymi mierzą się Klienci indywidualni jak i Przedsiębiorcy. Nie raz zaskakiwało mnie jak wiele może zyskać Klient zgłaszający się w porę po poradę prawną. Zdobyte doświadczenie pozwala mi kierować do Państwa ofertę profesjonalnej pomocy prawnej w wielu dziedzinach.

Zaufanie

Kiedy Klient powierza mi swoje sprawy, uważam to za dowód najwyższego zaufania. Dlatego też dokładam wszelkich starań, aby prowadzić Jego sprawy rzetelnie, w satysfakcjonujący dla Klienta sposób.

Komunikacja

Dobra wymiana informacji między adwokatem a Klientem jest kluczowa dla osiągnięcia najlepszych efektów w prowadzonych sprawach. Szczególną uwagę przykładam do tego, aby Klient rozumiał swoją sytuację. Zawsze pozostaję w kontakcie.

Zaangażowanie

Każdą sprawę analizuję indywidualnie, starając się rozpoznać sytuację w możliwie najszerszym kontekście. We współpracy z Klientem przygotowuję zarówno rozwiązania doraźne, jak i przyszłościowy plan działania.